- необхідність не стільки передавати учням суму тих чи інших знань, скільки навчити їх здобувати знання самостійно, використовувати їх для вирішення нових пізнавальних і практичних задач;
- актуальність розвитку в учнів комунікативних навичок, умінь працювати в різноманітних групах, виконувати соціальні ролі (лідера, виконавця, посередника і т. ін.), долати конфліктні ситуації;
- необхідність широких людських контактів, точками зору на одну проблему, знайомства з різними культурами;
- значущість для діяльності людини умінь користуватися дослідницькими методами: збирати необхідну інформацію, аналізувати її з різних точок зору, висувати гіпотези, робити висновки.
Я навчилася конкретизувати свої цілі і планувати попередню роботу.
Дякую, Аня, за переваги методу проектів. Ви вірно зазначаєте, що Вам вдалось на цьому модулі. Хотілось би, щоб у рефлексії Ви написали які проблеми та труднощі Вам слід ще подолати - це б допомогло тренерам та учасникам спрямувати спільні зусилля для їх подолання. У наступних дописах спробуйте проаналізувати своє навчання - тоді легше планувати тренінг.
ОтветитьУдалить