В дев'ятому модулі ми зробили дуже багато вправ:
Заповнили розділ "Диференціація учнів" в плані.
Попрацювали в парах з приводу обговорення учнівського прикладу і форми оцінювання до нього. Саме ця робота виявилася для мене дуже необхідною. Я підправила свій учнівський приклад і підвела його під необхідні критерії.
Педрада по обговоренню самоспрямаваност учнів в навчанні теж виявилася дуже корисною – дуже багато я винесла з неї для своїх мабутніх тренінгів. Спасибі всім учасникам ртренінгу і особливо тренерам.
Заповнили розділ "Диференціація учнів" в плані.
Попрацювали в парах з приводу обговорення учнівського прикладу і форми оцінювання до нього. Саме ця робота виявилася для мене дуже необхідною. Я підправила свій учнівський приклад і підвела його під необхідні критерії.
Педрада по обговоренню самоспрямаваност учнів в навчанні теж виявилася дуже корисною – дуже багато я винесла з неї для своїх мабутніх тренінгів. Спасибі всім учасникам ртренінгу і особливо тренерам.
а как же новые интерсные слова?
ОтветитьУдалитьЗабыла! Бывает!
УдалитьТак, вправи з обговорення дійно корисні і педради (це моє самое нелюбимое), проте цінність саме в них. Дякую, Аня, що сиділа поруч зі мною
ОтветитьУдалитьУ вас знову з’явилося слово "ми", уникайте його. Це ж ваша рефлексія, ваші думки та переживання!
ОтветитьУдалитьНапишіть не лише про те, що вам дається легше, а й про те, що складніше, у чому ви невпевнені, сумніваєтесь. Подосліджуйте себе!
Слово "ми" з'явилося не тому, що я пишу абстрактну рефлексію, просто "ми"- учасники тренінгу, вже як одне ціле. Всі перемоги і поразки у нас вже спільні.
УдалитьАле я обов'язково прислухаюсь до вашо поради!