пятница, 14 июня 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія

В дев'ятому модулі ми зробили дуже багато вправ:
Заповнили розділ "Диференціація учнів" в плані.
Попрацювали в парах з приводу обговорення учнівського прикладу і форми оцінювання до нього. Саме ця робота виявилася для мене дуже необхідною. Я підправила свій учнівський приклад і підвела його під необхідні критерії.
Педрада по обговоренню самоспрямаваност учнів в навчанні теж виявилася дуже корисною – дуже багато я винесла з неї для своїх мабутніх тренінгів. Спасибі всім учасникам ртренінгу і особливо тренерам.

5 комментариев:

  1. Так, вправи з обговорення дійно корисні і педради (це моє самое нелюбимое), проте цінність саме в них. Дякую, Аня, що сиділа поруч зі мною

    ОтветитьУдалить
  2. У вас знову з’явилося слово "ми", уникайте його. Це ж ваша рефлексія, ваші думки та переживання!
    Напишіть не лише про те, що вам дається легше, а й про те, що складніше, у чому ви невпевнені, сумніваєтесь. Подосліджуйте себе!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Слово "ми" з'явилося не тому, що я пишу абстрактну рефлексію, просто "ми"- учасники тренінгу, вже як одне ціле. Всі перемоги і поразки у нас вже спільні.
      Але я обов'язково прислухаюсь до вашо поради!

      Удалить